Παραθετικά επιθέτων .

Κριτήρια διαιρετότητας : διαδραστική άσκηση .

Πιστεύεις ότι είσαι αρκετά καλός-ή με τους κανόνες διαιρετότητας ; 

Αν θέλεις να βεβαιωθείς κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα και προσπάθησε να λύσεις τις ασκήσεις .   
          
Οδηγίες
Σύρε με το ποντίκι τους αριθμούς που βρίσκονται στο κάτω μέρος της οθόνης και τοποθέτησέ τους δίπλα στον αριθμό του οποίου είναι διαιρέτες .


Βρείτε τους κοινούς διαιρέτες .

Κάνε κλικ στην εικόνα για να παίξεις .



Οδηγίες

Με τα βελάκια επιλέξτε δύο αριθμούς που θέλετε να δημιουργήσετε για βρείτε τους κοινούς τους διαιρέτες . 

(Με το βελάκι στα αριστερά  επιλέγετε δεκάδες και με το βελάκι στα δεξιά επιλέγετε μονάδες )

Σύρετε τα κυκλάκια με τα νούμερα που βρίσκονται κάτω από το διάγραμμα για να τα τοποθετήσετε μέσα του .  

Ο αριθμός (κυκλάκι) θα φωσφορίζει κόκκινος όταν είναι στη λάθος θέση και πράσινος αν είναι στη σωστή .

Το κόσκινο του Ερατοσθένη .

Έλληνας μαθηματικός (275 - 195 π.Χ.), αστρονόμος, φιλόλογος, ποιητής, γεωγράφος, συγγραφέας. Διακρινόταν για την ευρύτητα των γνώσεών του και των ενδιαφερόντων του και οι σύγχρονοί του τον εκτιμούσαν ιδιαίτερα για τις επιστημονικές του ασχολίες και τη σοβαρότητά του.
Έζησε κυρίως στην Αλεξάνδρεια, όπου κλήθηκε το 235 π.Χ. από τον Πτολεμαίο τον Ευεργέτη, για να αναλάβει τη διεύθυνση της βιβλιοθήκης. Εκεί γνώρισε και τον Αρχιμήδη με τον οποίο έγιναν φίλοι. Παρόλο που ασχολήθηκε σ' όλη του τη ζωή με την επιστήμη, δεν κατόρθωσε να αναδειχθεί σε αυθεντία, να πάρει δηλ. τον τίτλο του πρώτου. Οι σύγχρονοί του τον αποκαλούσαν ο "Βήτα", ο δεύτερος δηλαδή.
Αυτός ανακάλυψε μια μέθοδο για την εύρεση των πρώτων αριθμών που ονομάστηκε "Κόσκινο του Ερατοσθένους". Στο έργο του τα "Γεωγραφικά" υπολόγισε με προσέγγιση την περιφέρεια της γης. Επίσης, μας άφησε σημαντικές εξιστορήσεις των κυριότερων ιστορικών γεγονότων από την άλωση της Τροίας μέχρι την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Άλλα του έργα είναι: "Ολυμπιονίκαι", "Περί Κωμωδίας", "Σκευοφορικό", "Καταστερισμοί" κ.ά.

πηγή:livepedia.gr


Κάνε κλικ στη εικόνα και δες πως δουλεύει το κόσκινο για να παράγει τους πρώτους ως το 120.



Εφαρμογή-παιχνίδι με το κόσκινο του Ερατοσθένη ! 


Οδηγίες
Για να διαγραφούν όλα τα πολλαπλάσια του 2 (εκτός από το ίδιο το 2) πατήστε 2 . 
Για να διαγραφούν όλα τα πολλαπλάσια ενός αριθμού εκτός από το ίδιο πατήστε το κουμπί του.
Πειραματιστείτε.
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να ξεκινήσετε από την αρχή πατώντας το κουμπί reset . Ακόμη , μπορείτε να επιλέξετε ένα νέο μέγεθος για τον πίνακα στο size (Ξεκινήστε με το 100) .

Θεωρία και Εξάσκηση στους Διαιρέτες και στους Πρώτους και Σύνθετους αριθμούς .

Κάνε κλικ στις εικόνες για να παρακολουθήεις δύο ιδιαίτερα κατατοπιστικές παρουσιάσεις για τους Διαιρέτες , αλλά και τους Πρώτους και Σύνθετους αριθμούς .
Μετά τις παρουσιάσεις ακολουθούν θέματα για εξάσκηση .

Οι μαθητές του Στ1 διαβάζουν βιβλία , τα σχολιάζουν , τα βαθμολογούν και σας τα προτείνουν ...

Πέρασε πάνω από ένας μήνας από τότε που η δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας άρχισε να λειτουργεί .
 Όλοι οι μαθητές συμμετέχουν με μεγάλη διάθεση φέρνοντας δικά τους βιβλία , κόμιξ , dvd  κ.α. , ενώ όσο περνάει ο καιρός παρουσιάζουν ανησυχητικά κρούσματα βιβλιοφαγίας !!!

  Νιώθουν , λοιπόν , έντονη την επιθυμία να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από βιβλία που έχουν διαβάσει , να τα σχολιάσουν , να τα βαθμολογήσουν και να σας τα προτείνουν ...


Τα πρώτα σχόλιά μας λοιπόν ...

Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 1,2,3,4 ! 

σχολιάζει ο Νίκος Κ.   
                                       
Με διαφορά  τα αγαπημένα μου βιβλία . Χιουμοριστικά,  και με πολλές πλάκες . Οι ήρωες μας είναι ένα παιδί , τα δυο του αδέλφια , οι γονεις του και η παρέα του . Είναι  υπέροχα βιβλία και ανυπομονώ να κυκλοφορήσει και το 5ο της σειράς !

βαθμολογία : 10/10

σχολιάζει ο Σπύρος Αρμ.

Πολύ ωραίο το ημερολόγιο ενός σπασίκλα .'Εχει αρκετές σελίδες , αλλά οι γραμμές είναι λίγες, αφού έχει πολλά σκίτσα . Ευχάριστο και ευκολοδιάβαστο ,θα το ξαναδιαβάσω οπωσδήποτε !




Πώς να εκπαιδεύσετε τον Δράκο σας .

σχολιάζει η Μαργαρίτα

Το τελειότερο βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ μου !!! Ανυπομονώ να δω και την ταινία , εσείς ; Μήπως την έχετε , ήδη , δει ;

βαθμολογία : 10/10




Ο Χάρι Πότερ και η Κάμαρα με τα Μυστικά .

σχολιάζει η Μαρία Κ.

Ένα βιβλίο γεμάτο περιπέτειες και δράση .Δυστυχώς , δεν έχει εικόνες , αλλά μέσα από τις λέξεις οι εικόνες σου έρχονται στο μυαλό αμέσως ! Ελπίζω  η συγγραφέας να γράψει κι άλλα βιβλία με τον Χάρι Πότερ , γιατί πραγματικά τα λατρεύω .

βαθμολογία 9/10







Ο μικρός Νικόλας και η παρέα του .

σχολιάζει ο Δημήτρης Λ.

Ένα βιβλίο ιδιαίτερα χιουμοριστικό και με πολλές αστείες σκηνές . Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα !

βαθμολογία : 10/10

Αποτελεσματικές προτάσεις .

Κάνε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση .


Το φαινόμενο του θερμοκηπίου .

Τι είναι, τελικά ,το φαινόμενο του θερμοκηπίου ;
Δυσκολεύεσαι να το κατανοήσεις ;
Ο Αστέρης και η Ουρανία θα σε βοηθήσουν να το μελετήσεις και να λύσεις τις απορίες σου .
Κάνε κλικ τώρα στη εικόνα για να ανοίξεις την εφαρμογή! 

Η Υπερθέρμανση του πλανήτη μας .

Κάνε κλικ στην εικόνα για να παρακολουθήσεις την πολύ ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική παρουσίαση από το Οίκαδε για την υπερθέρμανση του πλανήτη μας .


Η Ατμόσφαιρα της Γης .

Δες τα στρώματα της ατμόσφαιρας της γης και διάβασε πληροφορίες για το καθένα απο αυτά. Αν θέλεις να δεις από τι αέρια αποτελείται ο ατμοσφαιρικός μας αέρας κάνε κλικ από κάτω στο "Τα συστατικά του ατμοσφαιρικού αέρα".

κλικ στην εικόνα

Ντοκουμέντο : Το ΟΧΙ μέσα από καρτούν !

Πρόκειται για μία από τις πρώτες ταινίες που γυρίστηκαν εξ ολοκλήρου με κινούμενα σχέδια. Έκτοτε ακολούθησαν αναρίθμητα έργα της λεγόμενης 9ης τέχνης. Η προχθεσινή, 28η Οκτωβρίου έχει θεσπιστεί ως Διεθνής Ημέρα Κινούμενου Σχεδίου.

Το πρώτο ελληνικό animation, Ο Ντούτσε αφηγείται, δημιουργήθηκε τη δεκαετία του ’40 από το σκιτσογράφο Σταμάτη Πολενάκη. Ο Ντούτσε έμεινε για δεκαετίες στα αζήτητα, έως ότου παρουσιάστηκε στο κοινό τη δεκαετία του ’80. Ο Πολενάκης ξεκίνησε να φτιάχνει τα σκίτσα το 1942 και τα ολοκλήρωσε το 1945. Τρία χρόνια αργότερα, εν μέσω εμφυλίου πολέμου, έκανε τα γυρίσματα σε συνεργασία με τους Πρόδρομο Μεραβίδη και Παναγιώτη Παπαδούκα. 


video

Σχολικό Μουσείο Κέρκυρας : Έκθεση με θέμα τα σχολεία του νησιού πριν και κατά τη διάρκεια της Κατοχής.

Το έπος του 1940 .

>

Εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού .

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κέρκυρας σε συνεργασία με το Ωδείον Κερκύρας και στο πλαίσιο των δράσεών τους για την ανάπτυξη της θεατρικής παιδείας, συνεχίζουν και για τη νέα περίοδο (2010 – 2011) το Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού.

Φέτος θα δημιουργηθούν δυο τμήματα: α) για παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων δημοτικού β) για παιδιά δημοτικού και γυμνασίου.

Την Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010 και στις 5.30 το απόγευμα στα γραφεία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. (Δημοτικό Θέατρο, 3ος όροφος) θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση των γονέων των παιδιών που θέλουν να συμμετέχουν στο Εργαστήριο. Στη συνάντηση αυτή μπορούν να συμμετάσχουν ακόμη και όσοι δεν έχουν εγγραφεί προκειμένου να ενημερωθούν από κοντά για τα μαθήματα του εργαστηρίου.

αναδημοσίευση από corfuland

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ
ΘΕΑΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

τηλ. 26610 40130-36 φαξ 40156

Ημέρα και νύχτα στο Χονγκ Κονγκ !

Διάβασε πρώτα τις οδηγίες και μετά κάνε κλικ στην εικόνα για να ανοίξει η εφαρμογή.


Τοποθέτησε το ποντίκι στην κορυφή της φωτογραφίας(όχι της διπλανής).
Παρατήρησε ότι γράφει ώρα 6.10μ.μ
Μετακίνησε το ποντίκι σιγά σιγά προς τα κάτω πάνω στη φωτογραφία.
Μην κάνεις αριστερό ή δεξί κλικ.
Η νύχτα εμφανίζεται και τα φώτα ανάβουν...7.40 μ.μ...είναι σκοτάδι...
Το μεγαλείο της τεχνολογίας της φωτογραφίας!!!

Ο ξένος: Μετανάστες και πρόσφυγες . Το θέμα του μήνα από το bookbook.gr



κλικ εδώ ή στην εικόνα

<<...επιλέξαμε βιβλία που μιλάνε για την αποδοχή του ξένου και απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες. Βιβλία για ανθρώπους που ταξιδεύουν σ’ όλο τον κόσμο αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον, έναν τόπο μακριά από τον πόλεμο και τη φτώχεια, ανθρώπους που εγκατέλειψαν τα σπίτια τους κυνηγημένοι ή διωκόμενοι. Μετανάστες, πρόσφυγες, οι λέξεις που περιγράφουν τις τύχες ανθρώπων που περπάτησαν κι άφησαν τα ίχνη τους σε πολλούς δρόμους. Αλλάζοντας το τοπίο στους τόπους που εγκαταστάθηκαν και τους τόπους που άφησαν, αλλάζοντας τους ανθρώπους που γνωρίζουν σε κάθε καινούριο τόπο διαμονής τους και τους ανθρώπους που αφήνουν πίσω τους, συγγενείς και φίλους. Φεύγοντας κόβουν τα νήματα που τους συνδέουν με μια πατρίδα και καταδικάζονται να νοιώθουν τόσο ξένοι στον καινούριο τόπο διαμονής τους όσο και πίσω στα σπίτια τους...>> .

Έλληνας αρματολός σε παζλ!!!

Σύρε τον κέρσορα πάνω από τη μπάρα ώστε να φορτώσει το παζλ .


Δημιουργός : Γιώργος Τσ.

Κλέφτες και Αρματολοί .


  Στην Ελλάδα, έγινε κάτι μοναδικό. Αυτό το υπόδουλο Έθνος, σκλαβωμένο τετρακόσια χρόνια, μπόρεσε να κάνει δικό του στρατό, μέσα στο ίδιο το κράτος του καταχτητή. Ετοίμασε τη λευτεριά του, με τους Κλέφτες και τους Αρματολούς.


Ο Κλέφτης δεν είναι ληστής, είναι ο αρματωμένος Έλληνας που πολεμούσε τον καταχτητή Τούρκο και τ' άρπαζε τα κλεμμένα του. Ήταν το καμάρι και ο προστάτης του σκλαβωμένου Ελληνισμού. Αυτό αρχίζει μετά το πάρσιμο της Κωνσταντινούπολης, περίπου γύρω στα 1529-1565.

            Οι Κλέφτες είναι οργανωμένοι και γυμνασμένοι, είναι οι πιο ζωντανοί, που ξεκόβουν απ' τη μάζα. Είναι ιδιόρρυθμα στρατιωτικά σώματα που έδρασαν στα βουνά και που αργότερα θα αποτελέσουν βάση για την τελική εξέγερση των Ελλήνων. Ήταν η ξύπνια ράτσα με το ντουφέκι και το σπαθί, αποτραβηγμένοι απ' την Τουρκιά, στα βουνά, τα ελάτια, τις βρύσες,... Δεν έδιναν συνήθως μάχες κατά παράταξη, γιατί ήταν λίγοι. Ενεργούσαν με αιφνιδιασμούς και ενέδρες. Τους βοηθούσε ο λαός. Διατήρησαν τη θρησκεία, την παράδοση, τα ήθη και έθιμά τους.

            Προκειμένου να περιορίσει τη δράση τους, ο Σουλεϊμάν Α' (1520-1566), αποφασίζει να εγκαινιάσει ένα παλιό θεσμό Βυζαντινών Αυτοκρατόρων [ο οποίος είχε εφαρμοστεί και από Βενετούς ("αρματόρες")]. Οι Τούρκοι, τους ονόμασαν Αρματολούς και την περιφέρεια που επέβλεπαν, Αρματολίκι. Με τον τρόπο αυτό, επιτρέπουν στους πιο φημισμένους και δυναμικούς Κλέφτες, να αλλάξουν τρόπο ζωής και τόπο δράσης. Έτσι οι Κλέφτες είναι οι ταραξίες και οι Αρματολοί επιβάλλουν την τάξη. Προστατεύουν μια περιοχή, τόσο από κακοποιούς όσο και από Κλέφτες. Μισθοδοτούνται από την επαρχία στην οποία υπάγονται και απαλλάσσονται από κάποιους φόρους. Αυτά βέβαια είχαν σχεδιάσει οι Τούρκοι. Στην πράξη, οι Αρματολοί τους αποκοιμίζουν και σε ώρα κινδύνου, ειδοποιούσαν πολλές φορές τους Κλέφτες να φυλαχτούν. Κι όταν δεν τα πήγαιναν καλά μαζί τους, γίνονταν πάλι Κλέφτες.
           
Δημιουργούνται συνεχώς καινούργια ένοπλα σώματα και η Ακαρνανία γίνεται το κέντρο Αρματολών και Κλεφτών. Προς το τέλος της προεπανάστασης, τα Αρματολίκια γίνονται δεκαεφτά. Ζουν σχεδόν ανεξάρτητα, μέχρι την εποχή του Αλη-πασά, γιατί απ' αυτόν και τους Τουρκαλβανούς του δέχτηκαν τη μεγαλύτερη αγριότητα. Ξαναγίνονται τώρα οι Αρματολοί, Κλέφτες. Άλλοι πηγαίνουν στα βουνά κι άλλοι στα Εφτάνησα, σε στρατούς άλλων χωρών (Γάλλων, Άγγλων, Ρώσων). Αποκτούν καινούργια πολεμική εμπειρία και αργότερα θα αποτελέσουν το γενικό σώμα του απελευθερωτικού στρατού της Επανάστασης του 1821.
 πηγή:Μουσείο Βρέλλη







Έγκλιση

Διώρυγα του Παναμά .

Αν νομίζατε ότι η διώρυγα του Παναμά είναι σκαμμένη σαν αυτή της Κορίνθου π.χ. κάνατε λάθος. 
 
Η απόσταση εκεί είναι πολύ μεγάλη και κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ δύσκολο. Για το λόγο αυτό τα καράβια χρησιμοποιούν μια λίμνη που βρίσκεται μέσα στο έδαφος του Παναμά. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η λίμνη βρίσκεται ψηλότερα από τη θάλασσα και τα καράβια θα πρέπει να "ανέβουν" σ' αυτή για να περάσουν στην άλλη άκρη και μετά να ξανα - "κατέβουν" πάλι στη θάλασσα (στον άλλο ωκεανό).

Πώς γίνεται αυτό; Παρακολουθήστε τις κινούμενες εικόνες και θα καταλάβετε.

Τα δικά μας λεωφορεία με φυσικό αέριο !